2007年7月9日 星期一

偉大工程

今日我完成一大偉業,就係幫仔仔剪指甲嘞。仔仔同露露成日玩到癲哂,出哂爪唔記得收返埋,搞到我隻腳花哂。平時捉住佢o地剪指甲佢o地就反抗,所以我出絶招 -- 就係趁佢o地訓緊覺先剪,哈哈。過程都幾驚險,佢一郁我就即刻要停手,成日以為整醒o左o佢o地,點知1秒後又再訓過。

阿仔阿露...你睇你o地訓到... 你因住冷親個肚仔呀...



咪郁!舉高手扒埋牆!














我係體操王子!












朦面超人... 變...身!













我個側拱橋勁唔勁呢?













咪阻住我o地兩個訓覺呀!











3 則留言:

Unknown 提到...

仔仔訓到咁,笑死人咩

Jess 提到...

S型貓~~

甘仔甘露 提到...

係仔仔先訓到咁咖咋,露露就試過訓到好似做瑜珈咁,不過佢好快就改變睡姿,我趕唔切影低佢。